انواع انگشتر نقره
معرفی کامل 7 مدل از جذاب ترین انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه
همیشه زیورآلات و انگشترها تکمیل کننده‌ی استایل افراد مختلف بوده است. انگشترها به دلیل داشتن طرح‌ها و نقوش مختلف و حتی سبک متفاوت با یکدیگر، بیانگر خصوصیات، سلایق و حتی تفکر افراد دست. انواع انگشتر نقره بر اساس سلایق مختلف نیز ساخته می‌شوند. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی خرید نقره‌جات سیلور110 همراه با هم درباره‌ی انواع انگشترهای نقره‌ی زنانه و مردانه، خصوصیات و سبک آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

انواع انگشتر نقره

در دنیای زیورآلات و اکسسوری‌ها انگشترها مجموعه‌ی بزرگی از طرح‌ها و سبک‌های مختلف برای افراد متفاوت با سلایق گوناگون طراحی و ساخته می‌شود. یکی از موضوعات مهمی که در خرید انگشتر نقره باید در نظر داشت سبک انگشتر است. در کل انواع انگشتر نقره به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

انگشتر رسمی:

انگشتر های رسمی مدل انگشتر نقره برای افرادی که استایل رسمی دارند به صورتی است که در سطح خارجی آن از نگین‌ها و الماس‌های درخشان با نقوش مختلف استفاده می‌شود. این انگشترها معمولا سایز نسبتا بزرگتری دارند، معمولا انگشترهای نامزدی از دسته‌ی انگشترهای رسمی هستند.

انگشتر کلاسیک:

انگشتر های کلاسیک رینگ‌های ساده و انگشتر‌های سولیتر تک نگین جزو این دسته از انگشترها هستند. بدنه‌ی این انگشترها ممکن است از طلا یا نقره و نگین آن نیز از الماس یا سنگ‌های درخشان دیگر باشد که ظاهر جذابی را برای کسانی که استایل ساده دوست دارند به ارمغان می‌آورد.

انگشتر پرنگین:

انگشتر های پرنگین این دسته از انگشترها به دلیل زرق و برقی که دارند و از نگین‌های ریز و درشت در آن‌ها استفاده می‌شود، دلیلی بر جلب توجه افراد به استایل شما خواهد بود. یک تک نگین سولیتر در مرکز انگشتر به عنوان تاج و نگین‌های ریزتر در اطراف و رکاب آن  قرار می‌گیرند.

انگشتر طبیعت:

انگشتر های طبیعت این دسته انگشترها برای افرادی که علاقه‌ی زیادی به طبیعت دارند گزینه منحصربه‌فردی است. در طراحی انواع انگشتر نقره ازطرح برگ یا گل و دیگر نقوش طبیعی الهام گرفته می‌شود یا بصورت طبیعی این نقوش بر روی سنگ انگشتر دیده میشود. انگشتر شجر یکی از انگشتر هایی است که سنگ شجر بر روی آن قرار دارد و دارای نقوش طبیعی است. معمولا در ساختار این انگشترها نیز ازنگین استفاده می‌شود که جلوه زیادی به انگشتر می‌بخشد.

انگشتر مدرن:

انگشتر های مدرن از خاص‌ترین و جذاب‌ترین مدل انگشتر نقره که طرفداران زیادی دارد. در ساخت این انگشترهای از طرح‌های مدرن و خاص و جوان‌پسند استفاده می‌شود. این نوع انگشترها از زیباترین انگشتر نقره هستند که تمام خصوصیات مدل‌های دیگر را در خود جای داده‌اند.

انگشتر دوتایی:

انگشتر های دوتایی این انگشترها ترند این روزهای استایل جوانان است. این انگشترها به صورت یک حلقه‌ی تک نگین و یک حلقه‌ی ساده یا نگین‌دار در سطح خارجی خود است. این حلقه‌ها به دلیل اینکه با یکدیگر همراه هستند باید ظریف‌تر باشند.

انگشتر سنتی با سنگ‌های طبیعی

ساخت انواع انگشتر نقره در این مدل با انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی مانند زمرد، یاقوت، فیروزه، زبرجد، حدید و… انجام می‌شود. بر روی رکاب این انگشترها نقوش سنتی و کهن ایرانی حکاکی می‌شود. معمولا این انگشترها کار دست هستند.

انواع انگشتر نقره مردانه

انگشترهای نقره برای آقایان نیز در سبک‌ها و مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند. انگشترهای اسپرت و سنتی دو دسته ازانواع مدل انگشتر نقره مردانه هستند. در ساخت رکاب این انگشترها از نقره‌ اصل استفاده می‌شود. معمولا نوع اسپرت انگشترهای نقره دارای نگین مشکی مسطح یا دارای نقوش اسپرت در سطح خود هستند. انگشترهای سنتی نیز با سنگ‌های قدیمی و طبیعی مثل فیروزه یا عقیق ساخته می‌شوند.

زیباترین انواع مدل انگشتر نقره مردانه

زیباترین انگشتر نقره مردانه را می‌توان به انگشترهای دارای رکاب نقره با نقوش سنتی و تاریخی که همراه با نگین‌های درشت سنگ‌های طبیعی مانند عقیق نسبت داد. البته انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی دیگر مانند فیروزه نیز زیبایی خود را و بسته به سلیقه‌ی افراد مختلف زیبایی آن‌ها سنجیده می‌شود.

زیباترین انواع مدل انگشتر نقره زنانه

این روزها انگشترهای تک نگین سولیتر با ردیفی از نگین های ریز بر روی رکاب، زیباترین انگشتر نقره زنانه هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. از دیگر انواع جذاب انگشترها انواع مدرن و ظریف هستند که ترند اکسسوری‌های جهانی است. این انگشترها با ظاهر خاص و جذاب مدرنیته خود زیباترین انگشتر‌های نقره زنانه هستند.

نتیجه‌گیری

 انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه با سبک‌ها و مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. انگشترهای مدرن، اسپرت، تک نگین و ساده ازپرطرفدارترین انگشترهای روز دنیا به شمار می‌روند. جهت خرید انواع انگشتر می‌توانید از دسته‌بندی وبسایت سیلور110 دیدن فرمایید.
5/5 - (1 امتیاز)